Brustet hjärta!!!!!

Hej!

I dag har det varit en tung dag. Istället för att jobba och se fram emot träningen i kväll fick jag sjukanmäla mig och gå till hälsocentralen. Slutade med en pencillinkur och missad träning plus att jag missar den viktiga matchen i morgon!!!! Min läpp är svullen liksom min hals, bra tajmat, men som sagt finns dom som har det värre....

Sen hade jag ett roligt men jävligt jobbigt samtal i kväll. Livet blir inte alltid som man vill och tänkt sig.. Får skylla mig själv för det var ju de jag ville, men när mycket fått smälta vet jag vad jag vill, men kommer aldrig få tillbaka det..... Många tårar kommer det att bli men livet går väl vidare antar jag!!!!!!! :'(

Heja GVK i morgon lördag kl 14.00!!!!

Puss å kram

Lisa




Kommentarer
Postat av: johanna

kram till dig sötis! <3

2011-12-16 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0