Ledig helg!!

Hej!

Då var det återigen helg och ännu en vecka har gått. I går spelade vi match hemma mot Hylte/Halmstad. Och det blev ytterligare en seger :).. Underbar känsla när man har vunnit, hoppas man får uppleva det flera gånger till under året!! Spela fick jag också göra, vilket gjorde det lite extra kul...

I dag åkte mina sambosar till Stockholm för att göra stan i helgen!! Själv hade jag inte ro att sitta i bilen dessa timmar för bara några dagar, snart jul också och då ska man in i bilen igen för att åka ännu längre!! Så jag blir hemma med lite gym, simning och bara umgås med kompisar.

Någon som vet något drastiskt men bra mot sömnproblem?! Nog brukar jag sova illa men nu är det verkligen inte kul!!!

Avslutar denna kväll med att njuta av lugnet hemma och slappa framför tven!!! Vi får se hur länge mina rastlösa ben håller ut :)

Puss å kram 

Lisa



Kommentarer
Postat av: Petra

Se till att inte träna eller äta för sent. Tror det är 2 timmar man rekommenderar att man ska slappa efter. Brukar vara ganska svårt att få till när det är lagträningar sent men.. Om du måste äta sent så försök att äta mest proteiner. Så kan du dricka lite avslappnande te eller varm mjölk.



Å få ut alla jobbiga tankar med nån vän under dagen, så slipper du tänka på dom när du ska sova! :) Lycka till! Kram

2011-12-02 @ 20:08:23
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kul med vinst och KUL att du spelade :-) Snart står du där i A sexan ;-)

Hoppas att jag hinner få träffa dig något i jul :-)

2011-12-02 @ 20:27:26
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0