Förlust!!!!

Hej!!

Då var denna helg förbi och den slutade med en förlust i dag... Spelat var svajigt men framför allt surt att förlora när motståndarna inte gör en bra match. Efter matchen tod jag och simmade några längder och tog en lång promenad för att rensa tankarna!!!! Gick i bland in i min egna lilla värld fick jag höra :), i bland kan man ju drömma.....

I morgon blir det kurs i Jönköping igen, har tur att få sällskap så jag slipper åka ensam :). Kan vara skönt att få ett avbrott i allt de kliniska jobbet!!!

I dag är det farsdag!! Vissa dagar är bara extra jobbiga... Speciellt när man inte har fullt upp och börjar fundera... "Tänker på dig och saknaden är stor"

Puss å kram

Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0