Härlig känsla!!

Hej!!

Länge sedan jag skrev nu!! Tiden bara rinner i väg och snart ska jag få åka hem till Gävle/Valbo över Jul :).. 

Helgen var kul men slutade väl inte som man tänkt sig.. Bara att glömma och gå vidare!!! Iallafall försöka. Vissa ljusglimtar tar jag med mig :)

Börjat med en ny uppvärmning på träningarna nu!!! Sjukt jobbig men fan va jag älskar den.. Kroppen får verkligen jobba, I hate it, but I love it!!! På söndag är det dax för match igen på hemmaplan. Täningarna flyter på bättre och bättre och förhoppningsvis blir kroppen bara starkare och starkare..

Älskar känslan när man ska lägga sig och man börjar först jobba runt lunch... Sova ut och hinna äta ordentligt innan jobbet gillas!!! Sen på kvällen kanske de blir en springtur runt i Gislaved, så snälla inget regn tack... Mycke möjligt att jag ska unna mig pannkaksfrukost i morgon :)

Puss å kram

Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0