Avklarat!

Hej!

Då var elitseriepremiären avklarad!! Min egna insats behöver vi inte snacka om men laget gjorde det bra och vi fick ro hem en vinst :)... Så himla skönt att starta bra, nu får de gärna rulla på!!!

Börjar känna mig lite seg, antar att det är hösten som gör en trött å hängig. Men det är alltid lika kul att gå till träningen, vad skulle man annars göra?!?!

Fick ett gym/badkort via jobbet i dag, vilket gör att gymtimmarna och konditionsträningen blir mycke mycke roligare!! Fan va jag älskar att träna :)

I söndags var jag, Amanda och Evelina i Halmstad på lite shopping. Började sådär när vi insåg att det var stängt på söndagar!!! Till och med Gävle har ju öppet då ju.... Men vi hittade ett köpcenter där vi fick shoppa lite :).. Efter shoppingen åkte vi vidare mot Falkenberg och Skrea strand. Och hur underbart fint var det inte där då!!!! Men vårt mål i Falkenberg var ju att kika på Falkenberg-Örkelljunga, sväning match som Falkenberg till slut som hem i femte set.

I morgon väntar det kurs i Jönköping med jobbet!! 

Puss å kram
Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0