Halmstad!!

Hej!
I helgen hade jag turen att få följa med Johanna till Halmstad för shopping och för att träffa nya underbara människor. Och visst shoppade vi!!!! Blev bland annat skor, jeans, linnen och örhängen. Man måste ju passa på när man får möjlighet, man vet aldrig när man får shoppa nästa gång.

Vi började fredagskvällen med att se Halmstads hockeykillar ta en 3 poängare för att sedan avsluta kvällen med filmmys och godis. Men som sagt godiset hoppade jag över, hållt mig i 9 månader nu, inte långt kvar till målet som är 1 år...

Lördagen blev det shopping och sedan mingla med nya människor :)..  Halmstad är en riktigt fin stad!!

På söndagen var det dags att åka hem till Gislaved igen för att heja fram Gislaveds hockeykillar till en seger, vilket inte gick allt för bra. Men de vägdes upp med en super trevlig kväll som bestod av mycke blandat folk och en massa snack....

Känns mycke mycke bättre i foten!!!!  Ikväll blir det till att tejpa och träna :)... 

Hittat nya supergoda snacks :) ICAs egna taco chips med ostsmak ( De måste ni testa).

Puss å kram
Lisa

Lyssna på GSKs sång, grymt bra om jag får säga mitt:)
GSK

Kommentarer
Postat av: Petra

Shit har du varit utan godis i 9 månader!? Jag håller på dör efter en vecka utan.. Ser chokladhallucinationer! :)

2011-10-10 @ 18:59:18
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: johanna

var ju tvungen att köpa de där chipsen du skrev om och nu har jag utvärderat =) de luktar lite skunk men de smakar väldigt gott!! god krispighet

2011-10-10 @ 21:00:33
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Petra: Japp och jag vill inte ens ha godis :), oftast iaf!!! Johanna: Köpte också dom idag, får se om jag kan vänta till helgen.. :)

2011-10-11 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0