Ny rutin..!?

Hej!

I söndags var vi i örebro för att spela våran andra seriematch. Jag fick träffa mamma, bror, Totte och Bertan :)... Matchen var lite svajig men vi lyckades reda ut det bra. Segertåget rullar på och vi har vunnit 2 av 2 matcher. På lördag kommer lindesberg ner på besök och det kommer att bli en tuff match.

I går spelade GSK match vilket resulterade i en viktig seger, viktigt nu att hålla kontakt med de närmsta lagen i hopp om att inte åka ner. Heja GSK!!!!

I dag är jag ledig från jobbet då det inte fanns behandlingsrum lediga. Så jag hakade på Johanna Andersson till simhallen för lite morgon simning. Levande ljus och "mys" musik gjorde det hela ännu bättre, levande ljus i höstmörkret är ALDRIG fel. Varför inte gå upp kl 6 när man är ledig för att få denna underbara start på dagen :). Efter simningen blev det till att slappa i bastun för min del då Johanna skulle iväg till jobbet! Önskar fler sånna här underbara starter på dagen. Nån mer som är sugen att haka på?!?!?!? :)

Puss å kram

Lisa



Kommentarer
Postat av: johanna larsson

jag är på bastu efter fredagsträning =)

2011-10-27 @ 17:45:33
Postat av: Lisa

:)

2011-10-28 @ 06:49:49
Postat av: Lisa T

Jag vill också basta på fredagar! Var en fin start på helgen!;)

2011-10-30 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0