Fredag!

Hej!

Ännu en vecka har gått, tiden bara flyger i väg. Men det blir väl så när man bara jobbar, tränar, äter och sover. Ännu en dag med regn här i Gislaved, man börjar bli van. Trivs väldigt bra i laget vilket gör att hemlängtan inte finns närvarande för tillfället.

I dag har jag hittat en ny säng som förhoppningsvis ska vara både större och skönare att sova i. Ovant att sova i en 80cm säng som är super mjuk! Nu ska jag bara klura ut hur jag får hit den, men de ska nog gå att ordna. Sen är Johanna så snäll och lånar ut en tv till mig som jag kan ha på rummet. Kan ju vara skönt att stänga in sig ibland :).

I morgon bär det av mot Ljungby igen för 2 st träningsmatcher. Så sovmorgonen får vänta tills på söndag förhoppningsvis. Ska bli spännande att se om träningarna den här veckan gett resultat. Heja GVK!!!!

Puss å kram
Lisa



Kommentarer
Postat av: Tant Mia

Härligt att höra, hejja dig gumman! Massa Gävlekramar!!

2011-09-23 @ 22:44:24
Postat av: Lisa

Gislavedskramar till dig då Mia :)

2011-09-24 @ 07:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0