Kurs = sömnpiller!!

Hej!

I dag åkte jag till Jönköping på kurs i T4. Allt vi gick igenom i dag kunde man sen tidigare så snacka om att det blev en lång dag. Om ni har svårt att sova gå på en kurs ni redan vet allt om och sitt och lyssna på alla "tröga" som inte förstår. Och när dagen är slut så är en biltur i regnet precis vad man vill ha.......... Men alltid kul att träffa nytt folk :)
I morgon väntar ännu en dag på kurs men förhoppningsvis med saker man inte redan kan!!

Fick ett mess i dag där det stod grattis... MMmm vadå grattis?!?! Har ni missat att jag har namnsdag i dag?!? Det gör inget för jag hade missat det själv :).. Tror jag ska fira det med att ta igen lite välbehövlig sömn...Zzzzzzz

Har hittat massa gamla låtar som diggas just nu... Blink 182 och Green Day... behöver jag säga mer!!!!! Ge gärna förslag på denna typ av musik.. Finns ju risk att jag spelar sönder dessa annars...... :) Bättre träningskompis får man leta efter.

Puss å kram 

Lisa


Green Day-The Grouch

Blink 182-Josie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0