Ny säng!!!!

Hej! 

I dag har det varit en lång dag. Sov väldigt kasst i natt som många nätter tdigare. Trodde jag var inne i en dålig period bara men har insett nu senaste dagarna att det kanske är sängen som stör min sömn. Van att ha en stor hård säng för mig själv och nu har jag haft en liten mjuk.

Men så i dag fick jag hjälp av BÄSTA Johanna Andersson och hennes pappa att köra hit en ny säng :), slog på stort och tog en 180 :), och det bästa av allt den var hård :).. Blev så glad att jag var tvungen att testa den med en power nap, och som jag sov. Förstår inte varför jag inte insett detta tidigare och gjort nått åt detta!!!!!

I morgon lutar det mot Ullared!! Ska bli riktigt skoj då jag aldrig varit där tidigare. Kan behövas köpa lite smått å gott till lägenheten.

Jobbet går bättre och bättre, ju mer man kommer in i systemet och ju mer man lär känna sina kollegor. Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag trivs skit bra just nu och jag hoppas att det kommer att fortsätta kännas såhär!!!

Nu hoppas vi på en seger för Gislaveds SK i kväll!!!!! Gör som BRYNÄS bara :)

Puss å kram
Lisa



Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt med ny säng! :) Det farliga med nya sängar är att man aldrig vill kliva ur dom!

2011-09-28 @ 21:19:50
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Johanna Andersson

Vad bra det blev med sängen och vilken tur att den är skön:)!! kram

2011-09-28 @ 21:57:20
Postat av: Sofi

Kul att du bloggar - jag kommer absolut att följa dina öden och äventyr här. Håller tummarna för att det går bra för dig, både på och utanför vollebollplanen. Sköt om dig!

2011-09-28 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0