Resultat!

Hej!

Nyss hemkommen från Borås efter 2 matcher som dagen hade att bjuda på. Vi vann våran grupp i går och spelade semifinal mot Lindesberg. Vi gjorde våran sämsta match för helgen och förlorade på våra egna misstag. Då fick vi möta ett danskt lag i matchen om tredje pris. Vi spelade upp oss något och tog till slut hem segern i denna match. Ganska bra helg ändå om man ska summera allt. Att komma 3a i turneringen är en bra start på en spännande säsong som vi har framför oss.

Efter alla skavanker som jag haft så börjar det äntligen ljusna något. Går bättre å bättre att slå till bollen och självförtroendet kommer sakta tillbaka. Kanske, kanske kan man börja fajtas ute på planen. Livet blir så mycke lättare när man kan träna :)

Har fortfarande svårt att sova om nätterna. Funderar på om jag ska köpa mig en hårdare och större säng så att det känns mer som hemma. Man tillbringar ju ändå ganska många timmar i sängen så att de kan vara värt de!

Nu är det dags att ladda för en ny vecka :)

Puss å kram
Lisa


Ursäkta bilden, men ni som känner mig vet att jag är kass på tekniska prylar, lyckades inte vända den så ni får vrida lite på huvudet!! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till 3djeplatsen! Säng kan absolut vara värt det om du sover dåligt!

2011-09-18 @ 21:33:38
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0