Snart kommer värmen...

Hej!

Tiden går fort som vanligt och man längtar mer och mer till värmen. I helgen fick vi ett smakprov på våren, helt underbart!!! Det blev en långpromenad i solen med bra sällskap. 

På lördag åker vi till Sollentuna för att spela sista seriematchen innan slutspelet. Kom gärna och titta, matchen börjar kl 16.00 :)...

Min bror och några av hans kompisar var ner till Gislaved och kikade på en match nyligen, helt underbart med lite besök hemifrån ibland :).. Borde vara oftare dock...

Är lite smått rastlös hemma just nu. Ledig i dag men är sjuk, och med mitt jobb är de inte bara att bita ihop och ta sig till jobbet ändå. Patienterna blir nog inte så glad om man snorar dom i ansiktet varannan sekund. Så Lisa bli FRISK!!!! Saknar träningen... Ska bli helt underbart nu när snön försvinner och man kan springa ute :), som jag längtat!!

Snart dax att bestämma vad som ska hända i framtiden!!!!!! Håller tummarna för att vissa saker ska ske iaf :) ... Lever på hoppet..

Puss å kram

Lisa



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag jobbar ju som vanligt när det händer nåt:-(

Lycka till!

2012-02-28 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0