2012!!

Hej!

Nu är jul och nyår förbi. Jag fick vara hemma i Gävle i 1 vecka och umgås med mina nära och kära. Det var välbehövligt men känns skönt att snart vara tillbaka i vardagen, man blir bekväm fort!

1 år har gått och mycket har hänt under året, både bra och dåliga saker. Jag har lärt mig mycket om mig själv och hoppas på att 2012 ska bli ett grymt år....

Nyår firades i Ängelholm och Helsingborg. Började i Ängelholm med middag och nya bekantskaper för att sedan fira in det nya året på stora torget. Men varför sluta fira efter 00 slaget!!!! Vi drog vidare till Helsingborg :) .... Och säger bara som så att nyår var kanoners!!!!!!

Firade även att jag varit utan godis och läsk i 1 år med att äta s-märken och kinderägg :), stolt över mig själv och kommer fortfarande hålla igen lite på dessa punkter..... För man mår så mycke bättre utan, sen måste man ju tänka på beach 2012 :)

I kväll väntar träningsmatch inför GP som vi drar till på onsdag redan.... SPÄNNANDE!!!!!!!

Puss å kram

Lisa




Kommentarer
Postat av: Sofi

Kör hårt i GP:n och hoppas att du får ett bra och roligt 2012!

2012-01-03 @ 23:42:25
Postat av: Petra

Haha gud vad ni far runt där nere. Ny stad varje dag verkar det som! Kul att du lever livet! Gott nytt år!

2012-01-04 @ 22:01:23
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0