Seger!

Hej!!
Var ett tag sen jag skrev nu, tiden rullar i väg och de är knappt så att jag hänger med. I dag spelade vi match mot Falköping hemma, härlig vinst med 3-1 i set. Bra spelat brudar :) !!!!

Själv hade jag en date med cykeln på gymmet i 1h efter matchen för att slippa få ett dampanfall senare på kvällen!!! Älskar verkligen volleyboll men ibland är det för påfrestande mentalt.... Bryt ihop och kom igen är nått som jag blivit grymt bra på :) .. Så på´t igen bara!!!!!!

Fått mer tid på jobbet så får jobba så mycket som jag vill nu nästan.... Bara att sticka ner huvet i sanden å köra på!!!

På lördag ska bästa Johanna ha 25 års fest. Kan inte bli annat än lyckat :) kommer bli så himla kul!!!

I morgon väntar frissan och massage, välbehövligt kan jag säga. Slingor i morgon så blir de klippning på lördag innan festen. Skönt att slippa fixa håret själv :)...

Många omkring sig men ibland känns de tomt på något vis!!!!!!!

Puss å kram

Lisa



Kommentarer
Postat av: TantMia

Skoj att ni vinner!



Vill du gnälla, tjata å prata så vet du vart jag oftast är på kvällarna. ;)



Kör på gumman! Kram!

2012-01-25 @ 23:55:39
Postat av: Lisa

Tack Mia :)... kan behöva en sån kväll snart!!! kram

2012-01-26 @ 09:09:57
Postat av: Eken

Jag tänker på dig vännen! <3 kram!

2012-02-16 @ 13:55:24
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0