Framtiden....

Hej!

Var ett tag sedan jag skrev nu, inte alltid så lätt att veta vad man ska skriva om och vilka tankar och funderingar man ska dela med sig av!!!!

Det har hänt mycket sedan sist. Jag har varit i Miami och hade det helt sjukt bra, inte blivit mig lik sen jag kom hem, saknar spontaniteten och avbrottet i vardagen. Vardagen rullar bara på och det är samma lika hela tiden. Saknar spänningen i livet och pirret som jag önskar att man fick känna varje dag. Varför gör man inte vardagen mer spännande?! Livet mer spännande!? 

Jag har beslutat mig för att flytta hem till Gävle igen. Fick jobb och kände att det här var nog det bästa för mig just nu. Kommer att sakna volleybollträningarna, ha något att göra på kvällarna. Träning är nog bland det bästa som finns!!!! Men kan bli för mycket av det goda tillslut, vilket också tyder på att jag tagit rätt beslut om att fara hem till mitt Gävle.

Jag har hunnit med ett bröllop hemma i Gävle, det var underbara Kristin och Peter som gifte sig. Så himla fint och vilken underbr dag det blev trots regnet :). Ni visar verkligen att äkta kärlek finns!!!! Denna dagen slog det mig även att man saknar många. Varför planerar man inte in fler dagar då alla kan samlas och ha kul tillsammans, måste det till ett bröllop elelr liknande för att gänget skall samlas?!?! 

Just nu är jag sjukskriven för att min inflammerade höft inte vill bli bra. Hoppas och håller alla mina fingrar och tår på att kortisonsprutan gör susen!!!!! Sen kan man ju även hoppas på lite bra väder när man ändå är igång... Svensksommar bjuder på allt sämre väder, ändring på de tack :)......

18 juli jobbar jag min sista dag i Gislaved........Jag hoppas på roliga veckor fram tills dess!!! Kommer sakna några speciella människor från denna "håla"!!!!!! 

Puss å Kram
Lisa


Kommentarer
Postat av: Tant Mia

Längtar tills du kommer hem till Gävle igen! =0) Kram!

2012-06-19 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0