Värme och Glädje!!

Hej!

Nu har det hänt mycket. Har varit sjuk till och från i 3 veckor nu, fick öroninflammation nu senast. Vilket har gjort att min hörsel är under all kritik, på måndag är det jag ska skall ringa å höra mig för vad som kan göras. Inte nog med det så har jag fått träningsförbud nu när jag äter medicinen, inte kul nu när det är slutspel.

Och som de har gått i detta slutspel. GVK har slagit ut Engelholm i kvartsfinalen med 3-1 i matcher, var nog inte många som hade trott det!!!! Så på söndag väntas första semifinalen mot Hylte/Halmstad kl 14, kan inte annat än längta :).......

I dag är första dagen på länge som man inte har haft något planerat, har blivit en heldag i solen för att suga åt sig lite D-vitamin!! Som jag har saknat värmen, hoppas du är här för att stanna!

Lite drygt 1 månad kvar bara tills det bär av till Gävle och sen vidare till Miami :)!!! Livet är så mycket lättare när man har något att se fram emot.. Men först ska vi fajtas i slutspelet och njuta av våren här nere i Småland..

Puss å kram

Lisa



Kommentarer
Postat av: Anonym

love your outfit på denna bild =))) ses imon!

2012-03-24 @ 19:24:02
Postat av: Sofi

Se till att bli frisk så du får vara med och spela SM-semi! Hamnar ni i final mot Tina kommer jag och kollar :-)

2012-03-27 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0